Cím: H-3300 Eger, Eszterházy tér 1.; Postacím: 3301 Eger, Pf.: 43.; Tel.: +36 36 / 520 400

December 7-én indul a keresztféléves e-ügyintézés

Utolsó módosítás: 2017. december 04.

A keresztféléves felvételi során megkezdődött a jelentkezők által rögzített adatok és a feltöltött dokumentumok feldolgozása. Az E-felvételi rendszerében egy rövid átállást követően kezdetét veszi a felvételi ügyintézés.

A felvételi eljárás következő szakaszában december 7-től lesznek elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben. Ekkor az adatok feldolgozottságának függvényében a jelentkezőknek lehetőségük nyílik adatmódosításra, a jelentkezési sorrendjük egyszeri módosítására, dokumentumpótlásra.

Az E-felvételiben folyamatosan elérhető és letölthető az ún. jelentkezői státuszlap, amelyen összesítve olvashatók a rögzített személyes adatok és a jelentkezési helyek. Ugyanitt lehet nyomon követni a dokumentumok feldolgozottságát, majd pedig a januári felvételi döntés eredményét.

Fontos, hogy a jelentkezők ellenőrizzék a nyilvántartásban szereplő adataik helyességét (amennyiben eltérést találnak, az ügyintézési funkciók segítségével tudják majd javítani), valamint a beküldött dokumentumaik feldolgozottságát is. Az E-felvételiben nemcsak azt tudják megnézni, hogy valamennyi, a pontszámításhoz szükséges bizonyítványukat vagy igazolásukat feltöltötték-e, hanem azt is, hogy megtörtént-e már a feldolgozásuk.

A jelentkezők legkésőbb december 27-ig általános tájékoztatást is kapnak az egyes pontszámítási módokhoz szükséges dokumentumokról és ezek ellenőrzéséről. Ezen felül legkésőbb 2018. január 3-ig a hiányos jelentkezést benyújtó felvételizők a jelentkezéskor megadott e-mail címükre felszólítást is kapnak a pótlásról. Fontos tehát a megadott postafiók rendszeres figyelése!

A módosításokra, hiánypótlásra és a jelentkezés óta megszerzett újabb dokumentumok feltöltésére legkésőbb 2018. január 11-ig van lehetőség. A ponthatárokat várhatóan január 24-én hirdetik ki a felvi.hu oldalon.

Forrás: www.felvi.hu 


< Vissza